Informační stránka
Vaše objednávka
-Objednávání a platba
-Dodání a cena dopravy
-Vrácení a záruka
-Zákaznický servis
Naše produkty
-Zavěšení houpací sítě
-Použití a údržba
-Fair Trade


- Úvod
- Vrácení a záruka na vaši objednávku
Vrácení a záruka

Vrácení zboží
Mohu objednávku vrátit?
Pokud nejste se svým nákupem stoprocentně spokojení, můžete nám produkt vrátit do 365 dnů po obdržení. V této lhůtě můžete vrátit nepoškozenou objednávku co nejblíže původnímu stavu a pokud možno v původním obalu.
Produkt musí být nepoškozený a nesmí nést žádné stopy používání. Pokud je produkt poškozený nebo použitý, můžeme vám účtovat plné náklady.
Mohu svou objednávku vyměnit?
Bohužel není možné provést vratku zároveň s novou objednávkou. Vždy vám vrátíme peníze.
Chcete okamžitě dostat jiný produkt? V tom případě si objednejte a zaplaťte nový produkt přímo v našem internetovém obchodě.
Kolik stojí vrácení zboží?
0 Kč náklady na vrácení u objednávek nad 750 Kč *
299 Kč náklady na vrácení u objednávek pod 750 Kč *
V případě částečného vrácení vám budeme účtovat náklady na vrácení, pokud je celková částka ponechaných produktů po vrácení nižší než 750 Kč.
* Výše uvedené náklady na vrácení zboží platí pouze v případě, že dodržíte náš postup vrácení, jak je uvedeno v části „Jak mám vrátit objednávku?“. Štítek na vrácení můžete vytvořit zdarma, výše uvedené náklady odečteme od částky, která má být vrácena.
Pokud vrátíte produkt na naši zpáteční adresu vámi zvoleným alternativním způsobem, přímé náklady na vrácení produktu hradíte sami.
Mohu objednávku kdykoli vrátit?
U nás máte na rozmyšlenou 365 dnů. Po nahlášení zrušení nákupu můžete zboží do 14 dnů vrátit. Pokud zboží vrátíte před uplynutím 14denní lhůty, stihli jste to.
Období, kdy si můžete nákup rozmyslet, vyprší 365 dnů po dni, kdy vy nebo vámi určená třetí strana (nikoli přepravce) fyzicky převezme produkt. Nárok na vrácení peněz zaniká po 365 dnech, kdy také začne platit roční záruční lhůta.
Produkt musí být nepoškozený a nesmí nést žádné stopy používání. Pokud je produkt poškozený nebo použitý, můžeme vám účtovat plné náklady.
Jak mám vrátit objednávku?
O štítek pro vrácení můžete požádat prostřednictvím níže uvedeného odkazu:
Země EU: Požádejte o štítek pro vrácení pro EU / Žádost o vyzvednutí.
Norsko: Požádejte o štítek pro vrácení NO.
Velká Británie: Požádejte o štítku pro vrácení UK.
Švýcarsko: Požádejte o štítek pro vrácení CH.
Vracíte zásilku ze Švýcarska? Na vnější stranu zásilky připevněte štítek pro vrácení zboží a celní doklady (3x).
Ujistěte se, že jste zboží bezpečně zabalili:Jste právně odpovědní za vracenou zásilku i její obal. Používejte proto pevné obaly a dostatečné množství vhodné pásky. Pokud není produkt dobře zabalen, může dojít k jeho poškození. Pokud nemůžeme vrácený produkt prodat jako nový, můžeme vám účtovat poplatky.
Mohou výdejní místa odmítnout převzít vracené zboží?
Ne všechna výdejní místa přijímají velké zásilky. Pokud si přejete vrátit velký balík s naším štítkem pro vrácení a výdejní místo ho odmítne, budete muset najít jiné místo.
Ze zkušenosti víme, že se to stává jen velmi výjimečně, většinou v případě našich největších houpacích stojanů.
Takovou zásilku můžete vrátit i jiným, vámi zvoleným způsobem. Přímé náklady na vrácení zásilky alternativním, vámi zvoleným způsobem však budete hradit vy.
Můžete vracené zboží vyzvednout u mě doma?
Obvykle ano, ale za tuto službu účtujeme poplatek. Minimální poplatek je € 14, ale odvíjí se od velikosti balíků. Žádost o vyzvednutí.
Jak mohu vrátit objednávku z Amazonu?
Přihlaste se do svého účtu Amazon a zaregistrujte vratku. Vratku vašeho zboží nemůžeme zpracovat, pokud není zaregistrována na Amazonu. Vždy musíte dodržet zásady vrácení zboží společnosti Amazon. To může znamenat odlišné podmínky nebo vyšší náklady na vrácení.
Jak rychle zpracujete vrácení mého zboží?
Vratku zpracujeme do pěti pracovních dnů. Po zpracování vrácení produktu od nás dostanete e-mail. Na váš účet bude co nejdříve a nejpozději do 14 kalendářních dnů od zrušení vrácena plná cena včetně veškerého poštovného. Pokud vrátíte pouze část objednávky, náklady na doručení vám nebudou vráceny.
Pokud se výslovně nedohodneme jinak, vrátíme vám peníze stejnou platební metodou, jakou jste zvolili při původní transakci; v žádném případě nebudeme za vrácení peněz účtovat žádné poplatky. S vrácením peněz můžeme počkat, dokud k nám zboží nedorazí, nebo dokud neprokážete, že jste zboží vrátili – podle toho, co nastane dříve.
Abyste mohli uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy, musíte nás o zrušení smlouvy písemně informovat poštou, faxem nebo e-mailem. K tomuto účelu můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy pro zákazníky z EU (PDF), ale není to vaše povinnost. Pomocí výše uvedených odkazů je to jednodušší a rychlejší. Pokud využijete možnost odstoupení od kupní smlouvy, musíte nám produkt do 14 dnů zaslat na zpáteční adresu.

Otázky a záruční lhůta
Moje objednávka je neúplná nebo poškozená, co mám dělat?
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, rádi problém vyřešíme.
Vždy prosím přiložte fotografie poškozené položky nebo objednávky pořízené ihned po doručení. Díky tomu můžeme problém vyřešit rychleji a efektivněji.
Kam mohu podat stížnost?
Máte stížnost ohledně produktu, našich služeb nebo doručení vaší objednávky? Pro hlášení stížnosti (nebo vady) platí jiný postup než pro vracení zboží. Žádáme vás, abyste nás co nejdříve informovali o reklamaci. Můžete nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Přejděte na náš zákaznický servis, kde najdete naše kontaktní údaje a otevírací dobu.
Na vaši stížnost odpovíme do 14 dnů a problém po konzultaci s vámi co nejdříve vyřešíme. Pokud nás o reklamaci informujete e-mailem, uveďte prosím číslo objednávky a vaše telefonní číslo (uveďte, kdy budete v případě potřeby k zastižení), abychom vás mohli kontaktovat. Odpovíme vám nejpozději do pěti pracovních dnů.
V případě, že podanou reklamaci nelze uspokojivě vyřešit, můžete podat stížnost/spor na holandském výboru Thuiswinkel Disputes Committee at: www.sgc.nl. Nebo EU Disputes Committee na ec.europa.eu/consumers/odr.
Jak dlouhá je záruční lhůta?
Poskytujeme roční záruku na veškeré zboží zakoupené na Moje Houpací Sítě
Tato dodatečná záruka platí bez ohledu na vše zákonná spotřebitelská práva. Právní záruka znamená, že produkt je nebo musí dělat to, co spotřebitel může rozumně očekávat.
S jakými certifikačními značkami spolupracujete?
Spolupracujeme s různými organizacemi, abychom zaručili nejlepší kvalitu našich služeb a produktů.
Proto spolupracujeme s následujícími značkami kvality.
Pouze výrobky takto označené na tomto webu mají FSC®, GOTS® nebo OEKO-TEX® certifikát.
Jaké jsou vaše kontaktní údaje?
Pokud nás chcete kontaktovat, můžete nám poslat e-mail na adresu ;info@mojehoupacisite.cz nebo nám zavolat na číslo 041 28 77 108 (místní sazba).Jsme vám k dispozici ve všední dny od 09:00 - 17:00.
Chcete se ohledně tohoto produktu na něco zeptat?
