Objednávky a platba

Objednání
Jak zadám objednávku?
Vložte produkt, který jste si vybrali, do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Vložit do košíku“. Poté klikněte na „Přejít k pokladně“, kde zvolíte možnost platby. Zadejte své údaje a postupujte podle pokynů. Vaše objednávka bude dokončená až po kliknutí na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Mohu si nechat objednávku doručit na jinou adresu?
Ano, můžete. Během objednávání nám můžete při zadávání osobních údajů poskytnout jinou adresu doručení. Faktura bude zaslána na uvedenou e-mailovou adresu. Zásilka bude obsahovat pouze produkty (bez faktury).
Do objednávky bohužel nemůžete přidat osobní zprávu.
Mohu si objednávku vyzvednout?
Ano, můžete. Klikněte sem pro podrobnosti o naší adrese a další informace.
Přijde mi po zadání objednávky zpráva?
Okamžitě vám přijde potvrzení objednávky. Pokud objednávku ihned zaplatíte, obdržíte ihned fakturu. Jakmile vaši objednávku předáme přepravci, pošleme vám potvrzení o odeslání zboží s odkazem na sledování balíku.
Mohu objednávku změnit nebo zrušit?
Dokud jste za objednávku nezaplatili, není nutné ji měnit ani rušit. Jednoduše zadejte novou objednávku. Původní objednávka bude po několika dnech automaticky zrušena.
Pokud chcete změnit nebo zrušit již zaplacenou objednávku, doporučujeme vám co nejdříve kontaktovat zákaznický servis.
Mohu si objednat produkt, který už nemáte na webu?
Pokud si chcete objednat zboží, které již není na našich webových stránkách, doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis. Dáme vám vědět, jestli bude produkt brzy opět skladem.
Mohu si objednat na firmu?
Samozřejmě! Jednoduše zadejte do objednávky název společnosti. Sídlí vaše firma v EU, ale mimo Nizozemsko? V tom případě prosím vyplňte DIČ. Vystavíme vám fakturu s přenesením daňové povinnosti na DPH.
Mohu na velkou objednávku získat slevu?
Ano! Sleva se automaticky vypočítá v nákupním košíku.
- 0–4 produkty = sleva 0 %
- 5–9 produktů = sleva 5 %
- 10–19 produktů = 10% sleva
- 20 – 29 produktů = 15% sleva
- 30 – 49 produktů = 20% sleva
- 50 – 99 produktů = 25% sleva
- 100+ produktů = 30% sleva
Každá houpací síť, závěsná sedačka a stojan se počítají jako jeden produkt. Příslušenství se nezapočítává, ale není vyloučeno ze slevy. Sleva se odvíjí od běžné maloobchodní ceny. Nevztahuje se na akce a (balíčkové) slevy.
Jak zjistím, zda je produkt skladem?
Internetový obchod vždy zobrazuje aktuální skladové zásoby a ceny. Pokud na stránce produktu není tlačítko objednat, produkt již není na skladě.
Nemůžeme říci, kdy bude produkt zpět na skladě. Produkty jsou vyráběny v Jižní Americe, Asii a Evropě. Dodací lhůty jsou velmi těžko předvídatelné. Může to trvat týdny až měsíce. Doporučujeme proto zvolit alternativu. Produkty pro vás také nemůžeme rezervovat předem.

Platba
Jaké nabízíte možnosti platby?
V závislosti na zvolené zemi můžete platit následujícími způsoby:
Apple Pay: Plaťte bezpečně svým zařízením Apple.
Google Pay: Plaťte bezpečně pomocí svého účtu Google.
Kreditní karta: Plaťte bezpečně svou kreditní kartou.
Bankovní převod: Zaplaťte bankovním převodem podle pokynů, které obdržíte e-mailem.
Alma: Zaplaťte po obdržení produktů. 2% poplatek.
BACS: Plaťte bezpečně prostřednictvím své osobní banky.
Bancomat: Plaťte bezpečně prostřednictvím své osobní banky.
BanContact: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Belfius: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Billie: Obchodní platba do 30 dnů po obdržení produktů. 2% poplatek.
Blik: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
EPS: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
iDEAL: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
KBC: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Klarna: Zaplaťte po obdržení produktů. 2% poplatek.
MyBank: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
PayPal: Plaťte bezpečně pomocí svého účtu PayPal. 2% poplatek.
Przelewy24: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Riverty: Zaplaťte po obdržení produktů. 2% poplatek.
Satispay: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Swish: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Důvěryhodný: Bezpečná platba prostřednictvím vaší osobní banky.
Twint: Plaťte bezpečně prostřednictvím své osobní banky.
Mohu zaplatit po doručení?
Spotřebitelé mohou zaplatit později prostřednictvím Klarna a Riverty. Firemní zákazníci mohou zaplatit pozdějí prostřednictvím Billie.
Klarna je k dispozici v následujících zemích: Belgie, Dánsko, Německo, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Nizozemsko, Rakousko, Portugalsko, Španělsko, Spojené království, Švédsko.
Riverty je k dispozici v následujících zemích: Belgie, Německo, Nizozemsko, Rakousko.
Billie je k dispozici v následujících zemích: Německo, Francie, Nizozemsko, Rakousko, Švédsko.
Mohu platit na dobírku?
Dobírku nenabízíme. Platba v hotovosti řidiči při doručení proto není možná. Zvolte si způsob platby po doručení nebo zaplaťte kreditní kartou, aby byl váš nákup pojištěn.
Jak funguje platba kreditní kartou?
Při zadávání objednávky zvolíte platbu kreditní kartou. V dalším kroku na zabezpečené stránce zadáte údaje vaší kreditní karty. Přijímáme všechny kreditní karty.
Jak funguje platba bankovním převodem?
V procesu objednávky zvolíte platbu bankovním převodem. Na další stránce se zobrazí pokyny k platbě, které obdržíte po potvrzení objednávky e-mailem. Nyní můžete převést částku na naše číslo IBAN. Uveďte prosím správné referenční číslo. Zpracování bankovního převodu trvá obvykle 1–3 pracovní dny.
Jak funguje platba přes Klarna?
Prostřednictvím metody Klarna můžete objednávku zaplatit až poté, co ji převezmete a rozhodnete se ji ponechat. Tím pádem nemusíte platit za produkty, které vrátíte.
Placení pomocí Klarna je bezpečné a snadné. Platební údaje vašeho nákupu budou uvedeny na faktuře, kterou obdržíte od společnosti Klarna. Na zaplacení faktury Klarna máte 14 dní.
Klarna před schválením vašeho požadavku na pozdější platbu provádí kontrolu dat. Klarna dodržuje přísné zásady ochrany osobních údajů popsané v prohlášení o ochraně osobních údajů. Pokud vaše žádost o pozdější platbu není autorizována, můžete samozřejmě zaplatit pomocí jedné z dalších platebních metod.
S dotazy ohledně platby přes Klarna se prosím obraťte na společnost Klarna. Je to proto, že uzavíráte dohodu s Klarnou. My nemáme k vašim neuhrazeným částkám nebo platbám přístup.
Jsou všechny platební metody zpracovány stejně rychle?
Všechny objednávky zpracujeme ihned po zaplacení. Pokud si objednáte a zaplatíte v pracovní den do 16:00, odešleme zboží ještě ten den.
Zpracování objednávky zaplacené bankovním převodem obvykle trvá 1-3 pracovní dny. Chcete-li objednávku obdržet okamžitě, vyberte některou z metod přímé platby.