Objednávky a platba


Palm Trees - Moje Houpací Sítě

Objednání


Jak zadám objednávku?

Vložte produkt, který jste si vybrali, do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Vložit do košíku“. Poté klikněte na „Přejít k pokladně“, kde zvolíte možnost platby. Zadejte vaše údaje a postupujte podle pokynů. Vaše objednávka je dokončená až po kliknutí na tlačítko „Odeslat objednávku“.



Mohu si nechat objednávku doručit na jinou adresu?

Ano, můžete. Během objednávání nám můžete při zadávání osobních údajů poskytnout jinou adresu doručení. Faktura bude zaslána na uvedenou e-mailovou adresu. Zásilka bude obsahovat pouze produkty (bez faktury).

Do objednávky bohužel nemůžete přidat osobní zprávu.



Mohu si objednávku vyzvednout?

Ano, můžete. Klikněte sem pro podrobnosti o naší adrese a další informace.



Přijde mi po zadání objednávky zpráva?

Okamžitě vám přijde potvrzení objednávky. Pokud objednávku ihned zaplatíte, obdržíte ihned fakturu. Jakmile vaši objednávku předáme přepravci, pošleme vám potvrzení o odeslání zboží s odkazem na sledování Track and Trace.



Mohu objednávku změnit nebo zrušit?

Dokud jste za objednávku nezaplatili, není nutné ji měnit ani rušit. Jednoduše zadejte novou objednávku. Původní objednávka bude po několika dnech automaticky zrušena.

Pokud chcete změnit nebo zrušit již zaplacenou objednávku, doporučujeme vám co nejdříve kontaktovat zákaznický servis.



Mohu si objednat produkt, který už nemáte na webu?

Pokud si chcete objednat zboží, které již není na našich webových stránkách, doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis. Zjistíme vám, jestli bude produkt brzy opět na skladě.



Mohu si objednat na firmu?

Samozřejmě! Jednoduše zadejte do objednávky název společnosti. Sídlí vaše firma v EU, ale mimo Nizozemsko? V tom případě prosím vyplňte DIČ. Vystavíme vám fakturu s přenesením daňové povinnosti na DPH.



Mohu na velkou objednávku získat slevu?

Ano! Sleva se automaticky vypočítá v nákupním košíku.

  • 0–4 produkty = sleva 0 %
  • 5–9 produktů = sleva 5 %
  • 10–19 produktů = 10% sleva
  • 20 – 29 produktů = 15% sleva
  • 30 – 49 produktů = 20% sleva
  • 50 – 99 produktů = 25% sleva
  • 100+ produktů = 30% sleva

Každá houpací síť, závěsné křeslo a stojan se počítají jako jeden produkt. Příslušenství se nezapočítává, ale není vyloučeno ze slevy. Sleva se odvíjí od běžné maloobchodní ceny. Akce a (balíčkové) slevy se nevztahují.



Jak zjistím, zda je produkt skladem?

Internetový obchod vždy zobrazuje aktuální skladové zásoby a ceny. Pokud na stránce produktu není tlačítko objednat, produkt již není na skladě.

Nemůžeme říci, kdy bude produkt zpět na skladě. Produkty jsou vyráběny v Jižní Americe, Asii a Evropě. Dodací lhůty jsou velmi těžko předvídatelné. Může to trvat týdny až měsíce. Doporučujeme proto zvolit alternativu. Produkty pro vás také nemůžeme rezervovat předem.



Palm Trees - Moje Houpací Sítě

Platba


Jaké nabízíte možnosti platby?

V závislosti na zvolené zemi můžete platit následujícími způsoby:

Apple PayApple Pay: Zabezpečená platba pomocí zařízení Apple.

Credit cardKreditní karta: Zabezpečená platba kreditní kartou.

PayPalPayPal: Zabezpečená platba prostřednictvím vašeho účtu PayPal.

Bank transferBankovní převod: Zaplaťte bankovním převodem podle pokynů obdržených e-mailem.

BanContactBanContact: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

BelfiusBelfius: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

EPSEPS: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

GiropayGiropay: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

iDEALiDEAL: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

KBCKBC: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

KlarnaKlarna - Pay Later: Zaplatíte do 14 dnů po obdržení produktů.

KlarnaKlarna - Slice it: Zaplatíte do 3 až 36 měsíců po obdržení produktů.

MyBankMyBank: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

Przelewy24Przelewy24: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

SOFORT bankingSOFORT banking: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.

Powered by Mollie



Mohu zaplatit po doručení?

Později můžete zaplatit pomocí služby Klarna. Klarna je k dispozici spotřebitelům v následujících zemích: Belgie, Dánsko, Německo, Finsko, Nizozemsko, Rakousko, Spojené království, Švédsko.

Firemní zákazníci mohou následně zaplatit pomocí Billie. Billie je k dispozici pro firemní zákazníky v následujících zemích: Německo, Nizozemsko, Rakousko, Švédsko.

Klarna   Billie



Mohu platit na dobírku?

Na dobírku nenabízíme. Platba v hotovosti řidiči při předání tedy není možná. Vyberte si způsob platby po platbě nebo zaplaťte kreditní kartou, aby byl váš nákup pojištěn.



Jak funguje platba kreditní kartou?

Při zadávání objednávky zvolíte platbu kreditní kartou. V dalším kroku na zabezpečené stránce zadáte údaje vaší kreditní karty. Přijímáme všechny kreditní karty.

Creditcard   Mastercard   Maestro   Visa   American Express   Carta Bancaire   PostePay   Cartasi   Dankort  



Jak funguje platba bankovním převodem?

Při zadávání objednávky zvolíte platbu bankovním převodem; na další obrazovce uvidíte pokyny k platbě, které vám po potvrzení objednávky pošleme e-mailem. Nyní můžete částku převést na náš IBAN. Uveďte prosím správné referenční číslo. Zpracování bankovního převodu obvykle trvá 1 - 3 pracovní dny.

Bank



Jak funguje platba Klarna Pay Later?

Prostřednictvím Klarna „Pay Later“ můžete objednávku zaplatit až poté, co ji převezmete a rozhodnete se ji ponechat. Tím pádem nemusíte platit za produkty, které vrátíte.

Placení pomocí Klarna je bezpečné a snadné. Platební údaje vašeho nákupu budou uvedeny na faktuře, kterou obdržíte od společnosti Klarna. Na zaplacení faktury Klarna máte 14 dní.

Klarna před schválením vašeho požadavku na pozdější platbu provádí kontrolu dat. Klarna dodržuje přísné zásady ochrany osobních údajů popsané v prohlášení o ochraně osobních údajů. Pokud vaše žádost o pozdější platbu není autorizována, můžete samozřejmě zaplatit pomocí jedné z dalších platebních metod.

S dotazy ohledně platby přes Klarna se prosím obraťte na společnost Klarna. Je to proto, že uzavíráte dohodu s Klarnou. My nemáme k vašim neuhrazeným částkám nebo platbám přístup.

Klarna



Jsou všechny platební metody zpracovány stejně rychle?

Všechny objednávky zpracujeme ihned po zaplacení. Pokud si objednáte a zaplatíte v pracovní den do 16:00, odešleme zboží ještě ten den.

Zpracování objednávky zaplacené bankovním převodem obvykle trvá 1-3 pracovní dny. Chcete-li objednávku obdržet okamžitě, vyberte některou z metod přímé platby.


Chcete se ohledně tohoto produktu na něco zeptat?

Eliska Dvořák

Zavolejte na zákaznickou linku Moje Houpací Sítě