Informační stránka
Vaše objednávka
-Objednávání a platba
-Dodání a cena dopravy
-Vrácení a záruka
-Zákaznický servis
Naše produkty
-Zavěšení houpací sítě
-Použití a údržba
-Fair Trade
- Úvod
- Dodání a cena dopravy vaší objednávky
Dodání a cena dopravy
Doručování
Kolik stojí doručení objednávky?
⚠️ Update: Vaši objednávku odesíláme vždy ve stejný pracovní den. Doručovací společnosti také dělají maximum. Kvůli enormnímu vytížení doručovacích společností však může dojít ke zpoždění. Zejména u velkých boxů (houpací sítě) byste měli počítat se zpožděním.
Pokud po 5 dnech + běžná doba dodání nedojde k doručení, zašlete nám e-mail.
Čas doručení* | Cena poštovného* | Cena za vrácení * | |
1 den | Zdarma | Zdarma | |
1 den | Zdarma | Zdarma | |
1 den | Zdarma | Zdarma | |
1-2 dny | Zdarma | Zdarma | |
2 dny | Zdarma | Zdarma | |
2 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
3-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
3-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
3-5 dní | Zdarma | Zdarma | |
|
3-7 dní | 1050 Kč | 1050 Kč |
*Čas doručení: Za předpokladu normálního ruchu s našimi dopravci.
*Náklady na dopravu: Objednávky s hodnotou nad 750 Kč budou odeslány zdarma. Jinak 299 Kč.
*Náklady na vrácení: Objednávky s hodnotou nad 750 Kč lze zdarma vrátit. Jinak 299 Kč.
Kdy bude moje objednávka doručena?
Pokud jste objednávku odeslali a zaplatili ve všední den před 16:00, zpracujeme ji ještě ten den a předáme ji dopravci. Dodací lhůty pro jednotlivé země najdete ve výše uvedeném seznamu.
Zvolili jste platbu bankovním převodem? V tom případě předáme objednávku dopravci po obdržení platby. Obvykle to trvá 1 - 3 dny.
Na váš e-mail vám pošleme odkaz na sledování Track& Trace. Sledování Track and Trace se aktivuje poté, co je vaše objednávka naskenována v prvním třídicím centru. Obvykle k tomu dojde ve všední dny po 20:00.
Jak zjistím, jestli je produkt na skladě?
Stav zásob je uveden na stránce produktu. Pokud produkt není skladem, uvidíte na obrazovce nákupního košíku další zprávu.
Co se stane, když si objednám více produktů s různými dodacími lhůtami?
Počkáme na zkompletování objednávky, abychom vám ji mohli poslat najednou. Pokud si přejete obdržet jeden produkt dříve, zadejte dvě samostatné objednávky.
Kdo mi objednávku doručí?
Téměř všechny dodávky doručují společnosti DPD a GLS. Vaši objednávku doručí během dne na vámi uvedenou doručovací adresu.
Pokud se vyskytnou problémy s doručením, kontaktujte prosím přímo přepravce nebo náš zákaznický servis.
DPD DE: Navštivte webovou stránku, volejte na 225 373 373
GLS CH: Navštivte webovou stránku, volejte na 0344 800 4466
Co se stane, když v době doručení nejsem doma?
Pokud v době doručení nejste doma, přepravce doručí vaši zásilku do nejbližšího výdejního místa nebo přijede druhý den znovu.
Na oznámení zanechaném ve vaší schránce (popř. e-mailu) nebo na stránce sledování Track and Trace zjistíte, ve kterém výdejním místě byl váš balík uložen, nebo že ho přepravce doručí druhý den.
Za včasné vyzvednutí zásilky z výdejního místa odpovídáte vy sami. Pokud si zásilku nevyzvednete do pěti dnů, bude nám vrácena. Z částky, která má být vrácena, pak odečteme 299 Kč.
Mohu si domluvit termín dodání?
Vyhovět individuálním požadavkům na termín dodání pro nás bohužel není možné. Jsme plně závislí na přepravci a trase jízdy.
Ve většině případů vám sdělíme časový úsek, kdy bude přepravce zásilku doručovat. Poté můžete změnit pokyny pro doručení. Například povolení k ponechání na adrese nebo uložení ve výdejním místě.
Pokud dáte svolení k ponechání na adrese, jste za zásilku zodpovědní vy sami. Za chybějící, odcizené nebo mokré balíky nenese zodpovědnost ani přepravce, ani my.
Můžete moji objednávku odeslat přímo do výdejního místa?
Ano, můžeme. Při zadávání objednávky zvolte jako způsob dopravy „Dodání do výdejního místa“. U zadané adresy se zobrazí mapa s označenými výdejními místy. Klikněte na obrázek zvoleného výdejního místa a na „Zvolit toto výdejní místo“. Údaje se zobrazí na obrazovce a objednávku pak můžete odeslat.
Dodací adresa zůstává při potvrzení objednávky nezměněna, ale adresa výdejního místa je uvedena v Track and Trace.
Za včasné vyzvednutí zásilky z výdejního místa zodpovídáte vy sami. Pokud si zásilku nevyzvednete do pěti dnů, bude nám vrácena. Ze částky, která má být vrácena, pak odečteme 299 Kč.
Některá výdejní místa jsou o svátcích a během prázdnin zavřená. Je tedy možné, že výdejní místo nebude v době odeslání v provozu. V takovém případě balík automaticky odešleme na vaši domovskou adresu.
Můj balíček nebyl několik dní skenován?
Zkontrolujte svůj e-mail a složku se spamem a zjistěte, zda vás dopravce nepožádal o nové pokyny k doručení.
Vaši objednávku odesíláme vždy tentýž pracovní den. Někdy není balík naskenován ve stejný den, ale až o několik dní později v zemi určení.
Je dobré vědět, že sezóna houpací sítě se kryje s jarním vrcholem a obdobím dovolených. Na jaře mají dopravci extra vytížení, protože se objednávají velké zahradní předměty. V dodávce je prostě méně místa. I v létě, kdy řidiči dodávek jedou na zaslouženou dovolenou, je pro dopravce komplikované plánování. To může zpozdit váš balíček.
Pošlete nám e-mail pouze v případě, že ani po 5 dnech nedojde k žádnému novému skenování.
Můj balíček byl doručen, ale nic jsem neobdržel?
Někdy se stane, že vám přijde e-mail, že balíček byl doručen, ale nic vám nepřišlo.
Oficiálně se jako příjemce musíte vždy podepsat. V praxi někdy doručovatelé chtějí zvolit jiné řešení a ne vždy to předávají správně.
Proveďte následující kroky:
- Zkontrolujte svůj e-mail a složku se spamem a zjistěte, zda vám operátor neposlal další informace.
- Zkontrolujte, zda balíček nebyl vrácen a nebyl nám doručen do Nizozemska (návrat).*
- Zkontrolujte svou poštovní schránku, zda nemáte balíček nebo zprávu od dopravce.
- Rozhlédněte se po domě, abyste zjistili, zda balíček nebyl umístěn pod přístřešek pro auto nebo do otevřené kůlny.
- Zeptejte se členů své rodiny, zda balíček náhodou nedostali.
- Zeptejte se svých sousedů, zda balíček obdrželi.
Pokud se nejedná o výše uvedený případ, kontaktujte nejprve dopravce. Často vám mohou okamžitě pomoci. Například mají polohu GPS, kde byl stav změněn doručovatelem.
DPD DE: Navštivte webovou stránku, volejte na 225 373 373
GLS CH: Navštivte webovou stránku, volejte na 0344 800 4466
Nemůže vám operátor dále pomoci? Kontaktujte prosím naši zákaznickou službu na adrese.
Opravdu se balíček ztratil? Poté vás dopravce vždy požádá o vyplnění a podpis následujícího formuláře, aby mohl zahájit oficiální vyšetřování: formulář ke stažení. Vyplněný formulář již můžete odeslat, abychom mohli jednat rychleji.
* Byl nám balíček vrácen? Peníze automaticky převedeme zpět na váš účet do 10 dnů, o tom od nás obdržíte e-mail. Můžete nám také poslat e-mail s pokyny k opětovnému odeslání balíčku.
Vyzvednutí
Kde Moje Houpací Sítě sídlíte?
Sídlíme se v Dedemsvaartu. To je na východě Nizozemí. Naše přesná adresa je:
Moje Houpací Sítě
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Nizozemí
Jaká je vaše otevírací doba?
Ve všední dny (pondělí až pátek) máme otevřeno od 09:00 - 17:00.
Před návštěvou prosím nejprve kontaktujte náš zákaznický servis, protože míváme plné ruce práce nebo jsme dočasně nepřítomní.
Je možné zaplatit při vyzvednutí objednávky?
Ano, je možné zaplatit v hotovosti. Nemáme bankomat, ale peníze můžete vybrat v centru města.
Mohu si produkty nejprve prohlédnout a vyzkoušet?
Bohužel nemáme vystaveny všechny produkty. Ale všechny houpací sítě, závěsné sedačky, stojany a další produkty máme skladem, takže si můžete vyzkoušet téměř všechny houpací sítě a závěsné sedačky!
Tip: Houpací síť si přijďte vyzkoušet jen tehdy, když jste dobře odpočatí. Občas se totiž stane, že nám v síti někdo usne.