Dodání a cena dopravy


Palm Trees - Moje Houpací Sítě

Doručování


Kolik stojí doručení objednávky?

⚠️ Corona update: Vaši objednávku odesíláme vždy ve stejný pracovní den. Doručovací společnosti také dělají maximum. Kvůli enormnímu vytížení doručovacích společností však může dojít ke zpoždění. Zejména u velkých boxů (houpací sítě) byste měli počítat se zpožděním.

Pokud po 5 dnech + běžná doba dodání nedojde k doručení, zašlete nám e-mail.

Čas doručení* Cena poštovného* Cena za vrácení *
  • Belgie
1 den Zdarma Zdarma
  • Lucembursko
1 den Zdarma Zdarma
  • Nizozemsko
1 den Zdarma Zdarma
  • Německo
1-2 dny Zdarma Zdarma
  • Rakousko
2 dny Zdarma Zdarma
  • Dánsko
2 dny Zdarma Zdarma
  • Česko
2-3 dny Zdarma Zdarma
  • Francie
2-3 dny Zdarma Zdarma
  • Itálie
2-3 dny Zdarma Zdarma
  • Polsko
2-3 dny Zdarma Zdarma
  • Španělsko
2-3 dny Zdarma Zdarma
  • Spojené království         
2-3 dny                           Zdarma                          Zdarma                    
  • Norsko
2-4 dny Zdarma Zdarma
  • Švédsko
2-4 dny Zdarma Zdarma
  • Švýcarsko
2-4 dny Zdarma Zdarma
  • Irsko
3-4 dny Zdarma Zdarma
  • Portugalsko
3-4 dny Zdarma Zdarma
  • Finsko
3-5 dní Zdarma Zdarma
  • Bulharsko / Chorvatsko / Estonsko / Řecko / Maďarsko / Lotyšsko / Litva / Rumunsko / Slovensko / Slovinsko
3-7 dní 1050 Kč 1050 Kč

*Čas doručení: Za předpokladu normálního ruchu s našimi dopravci.

*Náklady na dopravu: Objednávky s hodnotou nad 750 Kč budou odeslány zdarma. Jinak 299 Kč.

*Náklady na vrácení: Objednávky s hodnotou nad 750 Kč lze zdarma vrátit. Jinak 299 Kč.



Kdy bude moje objednávka doručena?

Pokud jste objednávku odeslali a zaplatili ve všední den před 16:00, zpracujeme ji ještě ten den a předáme ji dopravci. Dodací lhůty pro jednotlivé země najdete ve výše uvedeném seznamu.

Zvolili jste platbu bankovním převodem? V tom případě předáme objednávku dopravci po obdržení platby. Obvykle to trvá 1 - 3 dny.

Na váš e-mail vám pošleme odkaz na sledování Track& Trace. Sledování Track and Trace se aktivuje poté, co je vaše objednávka naskenována v prvním třídicím centru. Obvykle k tomu dojde ve všední dny po 20:00.



Jak zjistím, jestli je produkt na skladě?

Stav zásob je uveden na stránce produktu. Pokud produkt není skladem, uvidíte na obrazovce nákupního košíku další zprávu.



Co se stane, když si objednám více produktů s různými dodacími lhůtami?

Počkáme na zkompletování objednávky, abychom vám ji mohli poslat najednou. Pokud si přejete obdržet jeden produkt dříve, zadejte dvě samostatné objednávky.



Kdo mi objednávku doručí?

Téměř všechny dodávky doručují společnosti DPD a GLS. Vaši objednávku doručí během dne na vámi uvedenou doručovací adresu.

Pokud se vyskytnou problémy s doručením, kontaktujte prosím přímo přepravce nebo náš zákaznický servis.

DPDDPD DE: Navštivte webovou stránku, volejte na 225 373 373

GLSGLS CH: Navštivte webovou stránku, volejte na 0344 800 4466



Co se stane, když v době doručení nejsem doma?

Pokud v době doručení nejste doma, přepravce doručí vaši zásilku do nejbližšího výdejního místa nebo přijede druhý den znovu.

Na oznámení zanechaném ve vaší schránce (popř. e-mailu) nebo na stránce sledování Track and Trace zjistíte, ve kterém výdejním místě byl váš balík uložen, nebo že ho přepravce doručí druhý den.

Za včasné vyzvednutí zásilky z výdejního místa odpovídáte vy sami. Pokud si zásilku nevyzvednete do pěti dnů, bude nám vrácena. Z částky, která má být vrácena, pak odečteme 299 Kč.



Mohu si domluvit termín dodání?

Vyhovět individuálním požadavkům na termín dodání pro nás bohužel není možné. Jsme plně závislí na přepravci a trase jízdy.

Ve většině případů vám sdělíme časový úsek, kdy bude přepravce zásilku doručovat. Poté můžete změnit pokyny pro doručení. Například povolení k ponechání na adrese nebo uložení ve výdejním místě.

Pokud dáte svolení k ponechání na adrese, jste za zásilku zodpovědní vy sami. Za chybějící, odcizené nebo mokré balíky nenese zodpovědnost ani přepravce, ani my.



Můžete moji objednávku odeslat přímo do výdejního místa?

Ano, můžeme. Při zadávání objednávky zvolte jako způsob dopravy „Dodání do výdejního místa“. U zadané adresy se zobrazí mapa s označenými výdejními místy. Klikněte na obrázek zvoleného výdejního místa a na „Zvolit toto výdejní místo“. Údaje se zobrazí na obrazovce a objednávku pak můžete odeslat.

Dodací adresa zůstává při potvrzení objednávky nezměněna, ale adresa výdejního místa je uvedena v Track and Trace.

Za včasné vyzvednutí zásilky z výdejního místa zodpovídáte vy sami. Pokud si zásilku nevyzvednete do pěti dnů, bude nám vrácena. Ze částky, která má být vrácena, pak odečteme 299 Kč.

Některá výdejní místa jsou o svátcích a během prázdnin zavřená. Je tedy možné, že výdejní místo nebude v době odeslání v provozu. V takovém případě balík automaticky odešleme na vaši domovskou adresu.



Palm Trees - Moje Houpací Sítě

Vyzvednutí


Kde Moje Houpací Sítě sídlíte?

Sídlíme se v Dedemsvaartu. To je na východě Nizozemí. Naše přesná adresa je:

Moje Houpací Sítě
Moerheimstraat 81
7701 CC Dedemsvaart
Nizozemí



Jaká je vaše otevírací doba?

Ve všední dny (pondělí až pátek) máme otevřeno od 09:00 - 17:00.

Před návštěvou prosím nejprve kontaktujte náš zákaznický servis, protože míváme plné ruce práce nebo jsme dočasně nepřítomní.



Je možné zaplatit při vyzvednutí objednávky?

Ano, je možné zaplatit v hotovosti. Nemáme bankomat, ale peníze můžete vybrat v centru města.



Mohu si produkty nejprve prohlédnout a vyzkoušet?

Bohužel nemáme vystaveny všechny produkty. Ale všechny houpací sítě, závěsné sedačky, stojany a další produkty máme skladem, takže si můžete vyzkoušet téměř všechny houpací sítě a závěsné sedačky!

Tip: Houpací síť si přijďte vyzkoušet jen tehdy, když jste dobře odpočatí. Občas se totiž stane, že nám v síti někdo usne.


Chcete se ohledně tohoto produktu na něco zeptat?

Eliska Dvořák

Zavolejte na zákaznickou linku Moje Houpací Sítě