Reference a pro firmy
Během našeho dlouhodobého působení jsme našimi krásnými houpacími sítěmi a závěsnými sedačkami za atraktivní ceny udělali radost mnoha společnostem a hlavním spotřebitelům. Na této stránce najdete reference a návod, jak si houpací sítě objednat za příznivou cenu.
B2B
Jak mohu objednat jako společnost nebo instituce?
U pokladny zadejte název své společnosti, zaplaťte vybranou platební metodou a my vám vystavíme fakturu.
Bude DPH automaticky přenesena?
Má společnost sídlo v EU, ale mimo Nizozemsko? Pak zadejte také DIČ. DPH se pak automaticky přesune v pokladně. Obdržíte fakturu, na které je DPH přenesena.
Fakturu nelze dodatečně změnit. Nemůžeme také dodatečně převést DPH. Proto byste měli pečlivě zkontrolovat všechny údaje u pokladny.
Mohu jako společnost nebo instituce přidat referenční údaj?
Pokud musí být na faktuře uvedena reference, musíte ji zadat do pole při placení. Například za názvem společnosti nebo za příjmením.
Mohu jako společnost nebo instituce získat cenovou nabídku?
Všechny slevy se automaticky přidávají do nákupního košíku. Okamžitě tedy vidíte, jaké jsou celkové náklady a zda jsou produkty skladem. Žádné další slevy neposkytujeme. Další informace o slevách si přečtěte zde.
Pokud potřebujete cenovou nabídku ve formátu PDF, proveďte následující: Nejprve zadejte objednávku prostřednictvím webové stránky. Vyberte jako způsob platby „Bankovní převod“.
Potvrzení objednávky obdržíte obratem e-mailem. E-mail obsahuje také potvrzení objednávky ve formátu PDF. Použijte toto PDF jako cenovou nabídku.
Až cenu schválíte, můžete objednávku zadat znovu a okamžitě zaplatit. Nebo zaplaťte prostřednictvím platebních údajů, které vám byly zaslány v samostatném e-mailu. Po zaplacení automaticky obdržíte fakturu.
Chcete tuto objednávku zrušit? Pokud nebude platba provedena, objednávka bude po 14 dnech automaticky zrušena.
Mohu jako společnost nebo instituce platit fakturou?
Potřebuje vaše společnost nejprve vystavit fakturu, aby mohla být objednávka zaplacena? Pak pro vás máme následující řešení.
Nejprve zadejte objednávku prostřednictvím webu. Jako způsob platby vyberte „Bankovní převod“.
Potvrzení objednávky obdržíte obratem e-mailem. Odpovězte na toto potvrzení objednávky s poznámkou, že si přejete nejprve obdržet fakturu.
Fakturu s číslem našeho bankovního účtu (IBAN) zašleme e-mailem do 1 pracovního dne.
Objednávku odešleme po obdržení platby. Kontrolujeme to jednou týdně. Pro urychlení nám můžete zaslat doklad o platbě.
Poznámka: Od našeho zprostředkovatele plateb Mollie obdržíte výzvu k platbě za zadanou objednávku. Tuto žádost můžete ignorovat. Vámi zadanou objednávku zrušíme a vytvoříme novou objednávku s novou fakturou.
Mohu jako firma nebo instituce platit také až později na fakturu??
To není možné. Objednávka musí být zaplacena v plné výši před odesláním.
Mohu jako společnost nebo instituce získat slevu, když zadám velkou objednávku?
Kliknutím sem zobrazíte odpověď na tuto otázku.
Ztratil jsem fakturu, mohu si fakturu vyžádat?
Faktura bude zaslána e-mailem ihned po zaplacení. Hledejte "MojeHoupacíSítě.cz" nebo na „Tropilex B.V.“ ve své poštovní schránce a fakturu byste měli najít.
Nenašli jste? O fakturu můžete požádat sami prostřednictvím tohoto odkazu. Fakturu si můžete vyžádat pouze ze stejné webové stránky + ve stejném jazyce, ve kterém byla objednávka provedena.
Nemůžeme fakturu znovu odeslat e-mailem. Musíte použít výše uvedený odkaz.
Naše reference
MojeHoupacíSítě.cz dodala houpací sítě mnoha firmám, včetně následujících společností:
Rádi byste tu viděli i vaši společnost? Objednejte si houpací sítě nebo závěsné sedačky ještě dnes na MojeHoupacíSítě.cz.